ČESTA PITANJA

  1. Čemu ovo služi?
  2. Zar ovakva obaveštenja ne bi trebalo da dobijam od Elektroprivrede Srbije (EPS)?
  3. Zbog čega ste napravili Iskljucenja.rs?
  4. Odakle potiču informacije o isključenjima?
  5. Ko može da postane korisnik?
  6. Koliko adresa mogu da dodam?
  7. Kada stižu obaveštenja o planiranim isključenjima?
  8. Koliko često stižu obaveštenja?
  9. Da li planirate da ovakvu uslugu omogućite i za druge gradove?
  10. Nestalo je struje, a nisam dobio prethodno obaveštenje?
  11. Da li mogu da dobijem obaveštenje putem SMS-a, pisma, goluba…?
  12. Da li se ovaj servis plaća?
  13. Da li planirate da podržite i druge vrsta isključenja (vode, grejanja…)?
  14. Uneo sam adresu ali mapa prikazuje drugu lokaciju?
  15. Kako mogu da doprinesem?

Čemu ovo služi?

Servis Iskljucenja.rs služi tome da vas unapred obavesti o planiranim isključenjima električne energije u vašoj kući, zgradi ili fabrici.

Zar ovakva obaveštenja ne bi trebalo da dobijam od Elektroprivrede Srbije (EPS)?

Da, trebalo bi da je tako. Ali, EPS za sada ne pruža uslugu obaveštavanja svojih korisnika o planiranim isključenjima električne energije.

Zbog čega ste napravili Iskljucenja.rs?

Više puta nam se dogodilo da ostanemo bez struje po ceo dan a da pri tom nismo bili obavešteni i nismo znali da će se tako nešto dogoditi, iako je do tih isključenja električne energije došlo usled planiranih radova EPS na mreži a ne zbog vanrednih kvarova.

Zbog toga smo odlučili da napravimo ovaj servis koji će nam omogućiti da to znamo unapred kako bismo mogli da planiramo naše aktivnosti. Nakon što smo ga napravili odlučili smo da i drugima omogućimo da mogu da dobiju ovu korisnu informaciju unapred.

Odakle potiču informacije o isključenjima?

EPS objavljuje plan isključenja za nekoliko dana zbog planiranih radova na mreži na svom sajtu.

Ko može da postane korisnik?

Pojedinci i kompanije. Neophodna vam je samo email adresa.

Koliko adresa mogu da dodam?

Moguće je dodati dve adrese po korisniku za koje ćete dobijati obaveštenja o planiranim isključenjima.

Kada stižu obaveštenja o planiranim isključenjima?

Obaveštenja o planiranim isključenjima se šalju u prepodnevim časovima.

Koliko često stižu obaveštenja?

Obaveštenja u slučaju da su na vašoj adresi planirana isključenja će stizati jednom dnevno za svaku adresu posebno.

Da li planirate da ovakvu uslugu omogućite i za druge gradove?

Za sada ne. Ukoliko budemo zadovoljni rezultatima ovog projekta i bude postojao interes javnosti, razmotrićemo dodavanje podrške i za druge gradove.

Nestalo je struje, a nisam dobio prethodno obaveštenje?

Postoji više razloga zbog kojih bi moglo da se dogodi da niste dobili obaveštenje pre nestanka struje, a najverovatniji razlozi su:

- prekid napajanja nije bio planiran, tj. nastao je u usled kvara na mreži
- niste upisali tačnu adresu i broj (i slovo i podbroj - ako postoji u vašoj adresi)
- vaša adresa nije bila na listi planiranih isključenja EPS-a

Da li mogu da dobijem obaveštenje putem SMS-a, pisma, goluba…?

Za sada, jedini način na koji dostavljamo obaveštenja je putem e-maila.

Da li se ovaj servis plaća?

Ne. Ovo je besplatan servis.

Da li planirate da podržite i druge vrsta isključenja (vode, grejanja…)?

Za sada nemamo planove da uvrstimo i obaveštenja drugih komunalnih preduzeća.

Uneo sam adresu ali mapa prikazuje drugu lokaciju?

Servis za prikazivanje mapa koji koristimo je Google Maps. Može da se dogodi da neka adresa još uvek nije dodata na Google Maps, u tom slučaju nije moguće prikazati tačnu lokaciju na mapi, ali ukoliko je adresa tačno unesena i nalazi se u EPS-ovoj listi planiranih isključenja dobijaćete obaveštenja o planiranim isključenjima.

Kako mogu da doprinesem?

Javite vašim prijateljima, poznanicima i porodici za Iskljucenja.rs.

Ukoliko primetite neki propust javite nam na iskljucenja.rs@computerrock.com